bělení zubu ceník praha zubní ordinace Háje zubní ordinace modřany
zubní ordinace praha dekoratce Paradentóza a destrukce kosti

Bělení zubu (ceník) v Praze

Někdo může nabrat mylného dojmů, že v centru Prahy bělení zubů ( ceník ) může byt poněkud dražší, opak je pravdou. My Vám metodu bělení zubů (ceník) nabízíme za velmí přijatelné ceny. Sami se přesvědčte o profesionálním přistupu, krásném prostředí a přijemných cenách.

Paradentóza

Paradentóza je destrukce kosti, ve které je zub ukotven. Při úbytku kosti vzniká mezi zubem a měkkou tkání kapsa, kde se hromadí zubní povlak a zubní kámen s množstvím patogenních bakterií. Paradentóza ohrožuje podle nejnovějšího bádání nejen zuby, ale také ostatní části lidského těla. Rakouští vědci zjistili souvislost mezi paradontózou a chorobami krevního oběhu, že onemocnění může zvyšovat i riziko předčasných porodů a souviset s cukrovkou a plicními chorobami. V České republice trpí touto zubní nemoci široká populace. Paradontóza se velmi obtížně léčí, její prevence je naopak jednoduchá. Prevenci paradentózy je důkladná zubní hygiena. Bakterie, které ji způsobují, jsou totiž velmi choulostivé a při několikaminutovém kontaktu se vzduchem hynou. V prostoru, kam nezasáhne zubní kartáček a tedy vyskytuje se zubní plak, se jim naopak velice daří. Ohrožený je především prostor mezi zubem a dásní. Varovným signálem paradentózy je začátek krvácení z dásni při čištění zubů nebo při jídle. I při paradentóze je možné využít metody bělení zubů (ceník).

Bělení zubů ( ceník ) zcela bezpečná metoda

Nemusíte se bát této metody. Je zcela neškodná, bezbolestná a navíc při ní můžete přijemně realaxovat a odpočinout si od všedních starostí. Bělení zubů (ceník) je dostupné široké populaci. Ceny se pohybují dle použitého materiálů. Naše klinika použivá materialy Brite smile, Quick White, Zoom, Opalesence. Bělení zubů(ceník) Vám dodá kouzelný a oslňující úsměv. Tato metoda bělení si nese obliby nejen u mediálně znamých celebrit, ale taky u široké veřejnosti. Nevahejte a navštivte naší kliniku a sami se přesvědčte o našem profesionálním přistupu a příjemných cenách.

Copyright (c) 2010 MUDr. Nader Banitorof | zubní ordinace Háje & Bělení zubů ceníkCreated by M&A Solutions s.r.o.