Quick White bělení zubů quick white metoda Quick White
MUDr. Banitorof Endodoncie

Bělení zubů je zcela bezpečné

Bělení zubů je zcela bezpečné. Při bělení zubů nedochází ke změně barvy bílých výplní, odstín výplní, keramických korunek či můstků není bělením ovlivnitelný. Pouze se oživí jejich lesk a odstín. Buďte „in“ a vyzkoušejte moderní techniku bělení zubů. Již se nemusíte stydět za své zuby. Navštivte nás a my Vám zaručíme spokojenost.

Endodoncie

Tento podobor stomatologie se zabývá nemocemi a ošetřením zubní dřeně, resp. kořenového systému. Cílem tohoto ošetření je odstranění poškozené, infikované nebo mrtvé zubní dřeně, která je tvořena cévami a nervy. Následuje desinfekce vnitřku zubu, opracování kořenových kanálků a zaplnění kanálků kořenovou výplní. Nejčastějšími příčinami takového poškození jsou bakteriální infekce šířící se z hlubokého kazu a projevují se prudkou bolestí. V tomto okamžiku je životnost zubu ztracena. Zánět postupně zachvacuje celou zubní dřeň, až dojde k jejímu úplnému odumření. Bakterie, které osídlily vnitřek zubu, produkují velké množství jedů, jejichž šíření do okolí zubu způsobuje zánět přiléhající kosti. Protože se celý proces nemusí projevit bolestí, mnohdy probíhá velmi dlouho. Výsledkem takového chronického zánětu je „rozpuštění“ kosti, nejčastěji v okolí hrotu kořene. Tento prostor je vyplněný vazivem, jizvou, vzniká lidově „váček“. Ideální je odhalit přítomný zubní kaz při preventivní kontrole a včas jej ošetřit.

Bělení zubů metodou Quick White

Bělení zubů metodou Quick White nám umožnuje dosáhmout téměř nemožného. Do české republiky přišla tato metoda již před 8 lety, což byla první revoluční ordinační metoda bělení zubů. I přes tolik let si metoda Quick White drží svou přední pozici na trhu a to díky dosažení tak perfektních výsledků. Tato metoda bělení zubů zaručuje bezbolestnou aplikaci, která Vám navrátí, krásný a zařivý úsměv. V dnešní době je nabídka ordinačního bělení díky stoupajícímu trendů estetické stomatologie mnohem větší.

Copyright (c) 2010 MUDr. Nader Banitorof | zubní ordinace Modřany & zubní ordinace Háje, prahaCreated by M&A Solutions s.r.o.