Description: Přechod mezi jednotlivými ročními obdobími nikdy není hladký. Toto období bývá provázeno zdravotními problémy a nemocemi, zejména různými formami chřipkových epidemií. Všechno to vypětí spojené se strachem o zdraví nás i našich blízkých může vést jedině k tomu, že chronickým stresem oslabíme naši tělesnou imunitu a uvrhneme se tak do kolotoče rýmy, kašle a svalové...

Jak přečkat chřipkové období?

Přechod mezi jednotlivými ročními obdobími nikdy není hladký. Toto období bývá provázeno zdravotními problémy a nemocemi, zejména různými formami chřipkových epidemií. Všechno to vypětí spojené se strachem o zdraví nás i našich blízkých může vést jedině k tomu, že chronickým stresem oslabíme naši tělesnou imunitu a uvrhneme se tak do kolotoče rýmy, kašle a svalové únavy. Abychom však nebyli na sebe příliš tvrdí, je především potřeba si tyto pocity dovolit. Odpusťte sami sobě, že přestože se zima chýlí ke konci a nastává jaro, vy ještě nemáte dostatek energie na všechny aktivity. Nehubujte si, že jste ještě nepřesadili květiny, nevypleli zahrádku, neumyli okna a nepřeorganizovali šatník.

Jaké je tedy řešení?

Nabízíme pár tipů na velmi efektivní sebe- koučink , který vám pomůže být systematičtí a zároveň mít pochopení sami pro sebe a své potřeby:

  1. Nechvátejte. Máte dost času, jaro tu bude celkem dlouho. A pěkné počasí jistě také.
  2. Nemusíte mít každý den něco na práci. Nechte si alespoň volný víkend, jen tak odpočívejte nebo sáhněte po knize či časopisu. Dovolte si lenošit.
  3. Meditujte, sportujte, ale vše s rozvahou. Nesnažte se děsit plavkové sezóny, snažte se spíše nabrat po drsné zimě dost energie na zbytek roku. A hlavně pomalu!